pátek 31. srpna 2012

Anhydrit

Akce anhydrit proběhla před 14ti dny. Nedostal jsem se hned ke psaní, ale alespoň mohu rovnou referovat o dalším vývoji :-) Akce lití byla myslím velmi povedená, parta dorazila na stavbu v 7:00, změřili si výšky, řekli jsme si co a jak, spočítali potřebné množství anhydritu a povolali mix. Ten dorazil asi za 30 minut a za další necelou hodinu bylo hotovo. V 9:30 jsme všichni odjížděli. Před samotným litím jsem prošel všechny trubky podlahového topení a kde se mi to nezdálo, tam jsem pro jistotu přidal pár sponek, nic naštěstí nevyplavalo. Také jsme zakryli všechna okna, aby na anhydrit prvních 48 h nešlo slunce, v den lití bylo odpoledne kolem 35° C, takže to bylo potřeba. Druhý den jsme se byli na anhydrit podívat, už se po něm dalo opatrně chodit, ale ještě byl hodně mokrý. Vlhkost v domě ale nebyla taková, jakou jsem čekal, po diskuzích lidi psali, jak jim tekla voda po oknech atd., u nás jsem nic takového nepozoroval - ale vlhkost vzduchu samozřejmě byla hodně vysoká. Na anhydritu se udělal šlem, který jsem jel 3. den po vylití seškrábat (venku bylo ten den kolem 40°C, za minutu škrábání ze mě v té vlhkosti tekl pot proudem), podle doporučení kartáčem, ale už bylo asi pozdě a šlo to jenom na pár místech. Na příští týden jsem tedy objednal podlaháře, aby přijeli anhydrit zbrousit bruskou. Bude to lépe schnout a stejně by se to muselo udělat před pokládkou dlažby atd. Cena za broušení je 20 Kč/m2, což mi přijde ok. Za 2 týdny mám v plánu spustit topnou zkoušku, která trvá asi 20 dní a pak už snad bude anhydrit dostatečně suchý pro pokládku podlahových krytin.

Foto z akce:
>>> Fotogalerie <<<

Druhý den:
>>> Fotogalerie <<<

Další dny:
>>> Fotogalerie <<<

3 komentáře:

  1. už několik dnů napjatě čekám na další příspěvek a pořád se nic neděje. z tý zvědavosti asi se mi něco stane.

    OdpovědětVymazat
  2. :) omlouvám se, nebyl teď čas moc psát, ale určitě brzy bude alespoň souhrnný článek za poslední měsíc

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.anhydrit-podlahy.cz

    OdpovědětVymazat