středa 15. srpna 2012

Podlahové topení

Hned po dokončení podlahového EPS jsem povolal topenáře na pokládku podlahového topení, aby mohl být co nejdříve hotový anhydrit, dokud je ještě teplo. Tuhle fázi jsem raději přenechal odborníkům, také abych si trochu oddechnul a srovnal bolavá záda :-) Akce začala v sobotu ráno položením fólie a nalepením dilatačních pásek. Potom se namontovaly rozvaděče a začalo se s jednotlivými okruhy. V neděli bylo položeno včetně napojení na kotel a stoupačky do podkroví. Potom se topení napustilo (společně s rozvody vody) a proběhla tlaková zkouška. Teď tedy máme napuštěno a v sobotu ráno se bude dělat anhydrit. Doufám, že bude vše ok, příchytky topení ve 150S drží docela dobře, tak snad nic nevyplave. Ještě jsem všechny trubky prošel a kde se mi to nezdálo, tam jsem ještě přidal příchytky a pro jistotu jich mám ještě pár připraveno, kdyby bylo potřeba něco řešit během lití (což doufám, že potřeba nebude). Bezkonkurenčně nejlépe drží tyto zalomené příchytky:


>>> Fotogalerie <<<

Žádné komentáře:

Okomentovat