středa 26. září 2012

Interiér

Během září jsme museli vybrat vybavení koupelen, podlahy, barvy atd. Na tuto fázi jsme se těšili, ale nakonec to byla docela dřina :-)

Koupelny
V koupelnách jsme měli jasno v tom, co kde bude, zbývalo tedy dát dohromady soupis všeho potřebného a udělat objednávku. Začali jsme skříňkami s umyvadly. Nechtěli jsme nic drahého, ale zároveň aby to nebyl úplný šmejd. Po proklikání kompletního sortimentu snad všech u nás dostupných výrobců padla volba na skříňky Lebon Smart s umyvadly Jika Cubito, do obou koupelen dáme to samé. Skříňky by měly dorazit příští týden, takže zatím nemohu referovat, jak je to s kvalitou provedení. Následoval výběr baterií. V současné době máme doma české baterie Novaservis a už mnoho let fungují bez problémů, tak je dáme i do domu. WC mísy budou také JIKA Cubito, v dolní koupelně bude sprchový kout a nahoře rohová vana. Veškeré vybavení mimo skříňek jsme objednávali v e-shopu www.akoupelnyatopeni.cz - tady si dovolím trochu reklamy, protože celá akce proběhla bez problémů, včetně výměny jednoho podomítkového boxu, který jsem objednal špatně. Výběr obkladů a dlažby byl kupodivu celkem jednoduchý, nechali jsme si zhotovit i grafické návrhy obou koupelen, abychom měli podklady pro obkladače. Ten by si měl přijít zítra koupelny změřit a pokud se dohodneme na ceně, mohl by příští týden začít.

>>> Koupelny - aktuální stav <<<
>>> Koupelny - grafické návrhy <<<

Podlahy
Výběr podlahových krytin už byl trochu složitější. Původně jsme byli rozhodnuti dát v celém domě vinyl, ale pak jsem viděl nabídku včetně stěrky, která by se pravděpodobně musela pod vinyl dát a pohybovalo se to kolem 1000 Kč/m2. To jsem nějak nedokázal překousnout a tak jsem začal zkoumat další možnosti. Postupně jsem se začal přiklánět k plovoucí podlaze, konkrétně Balterio Magnitude, kde jsou krásné dekory dubu. Cena je ale také dost vysoká, i když tady odpadá potřeba stěrky, lepidla a samotná pokládka je také mnohem jednodušší. Nakonec jsme po návštěvě místního podlahářství vybrali Parador Classic 1050 - dub přírodní, který se dělá s V drážkou i bez, což se nám hodí, protože dole bude s drážkou a od schodů nahoru bez (bude i na schodech). Dekor mi přijde srovnatelný s Balteriem a cena je o něco nižší. Do dětského pokoje dáme alespoň pro začátek koberec. Podlahy jsou tedy objednány a jakmile budou obloženy koupelny a vyklizeno přízemí, může se začít s pokládkou.

Malování
Výběr barev byl asi největší oříšek :-) Nakonec jsme se ale nějak dohodli a malování je už asi 3 týdny moje "zábava". Přízemí už je téměř dokončené a začalo se s podkrovím, během tohoto víkendu bych chtěl mít všechny hlavní místnosti dokončené. Fotek z malování moc nemám, většinou jsem na konci dne rád, že jedu domů a na focení zapomenu :-)

>>> Malování fotogalerie <<<

Rolety, žaluzie
Vzhledem k tomu, že máme docela velké prosklené plochu na jih, rozhodli jsme se, že alespoň na balkonové dveře dáme venkovní rolety. Poptal jsem pár firem z okolí a dostal jsem jednu opravdu zajímavou nabídku. Nakonec jsme se tedy dohodli, na ostatní okna jsme rovnou objednali klasické žaluzie a minulý týden proběhla montáž. Akce proběhla v naprosté pohodě a já mohu za sebe firmu určitě doporučit - http://www.zaluzie-usti.cz/

4 komentáře:

  1. Díky, hlavně teda za ty fotky, jste pro nás inspirací! Jen kdyby bylo více takových blogů :)

    OdpovědětVymazat
  2. No přiznám se, že v těch posledních fázích jsem focení trochu flákal, ale tam už to stejně není zas tak důležité. Většinou lidi zajímá hlavně (nebo to tak bylo alespoň v mém případě) hrubá stavba, podlahy atd. a tam jsem se snažil. Sám jsem z podobných blogů načerpal spoustu informací, tak mi přislo fér se také podělit se zkušenostmi :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak říká Petr, díky za tu inspiraci, parádní fotky! Kde jste kupovali interiérové dveře?

    OdpovědětVymazat
  4. Omlouvám se za opožděnou odpověď, dveře jsme kupovali na http://www.dvere.cz/ - mají u nás prodejnu. Vzali jsme to i s montáží a myslím, že jsme udělali dobře. Cena za montáž nebyla po všech možných slevách nijak vysoká, ve 2 lidech měli za den hotový celý dům a musím je hodnotit pozitivně. V domě se přezuli, nenechali po sobě ani kousíček bordelu a to i přesto, že se řezalo atd. Dveře šlapou perfektně, zatím žádný problém. Nevím, jestli jsme to uváděl, ale jsou to Masonite DTD lamino. Jen tak pro info - cena za hladké byla včetně zárubně, montáže a kování cca 5200 s DPH.

    OdpovědětVymazat