středa 26. září 2012

Elektro - oživení, topná zkouška

Konečně nám ČEZ namontoval elektroměr a my jsme mohli začít dům oživovat. První fáze obnášela slavnostní zapojení první zásuvky a prvního světla, oboje kupodivu klaplo na první pokus. Konečně tedy odpadla potřeba tahat 50m prodlužovák ze stavebního rozvaděče. Dále byl zapojen elektrokotel a mohlo se začít s topnou zkouškou, kterou jsem chtěl provést před pokládkou podlahových krytin. Topná zkouška obnáší v případě anhydritu postupně zvedat teplotu vody až na 50 stupňů, což je teplota, při které by se měla uvolnit poslední vlhkost. Protože bylo venku ještě docela teplo, začali jsme na 28 stupních a po 3 dnech jsem začal tepotu zvedat o 5°C za den. Na 50°C jsme se dostali v pondělí a v domě se opravdu nedá vydržet. Vyšlápnutí schodů a otevření oken je pouze za cenu značného zapocení :-) Během zkoušky jsem ale neregistroval žádnou zvýšenou vlhkost, pro jistotu jsem udělal i test s igelitem, který jsem dal na 24h na podlahu a na něj postavil velkou krabici, druhý den byl igelit naprosto suchý. V sobotu to bude 6 týdnů od lití anhydritu, ten jsem nechal po 14ti dnech zbrousit, celou dobu bylo teplo a sucho a pro jistotu teď ještě proběhla topná zkouška, takže si myslím, že můžeme anhydrit prohlásit za dostatečně vyschlý (i když podlaháři si to samozřejmě ještě změří). Dneska jsem tedy začal teplotu snižovat, aby se zase dalo uvnitř něco dělat.

>>> Fotogalerie <<<

2 komentáře:

  1. a jak to pokračuje dál?

    OdpovědětVymazat
  2. pokracujeme, resp. mame az na par detailu hotovo, ted jsem byl na baraku kazdej den do noci, tak moc nebyla nalada na psani, ale brzy to napravim :)

    OdpovědětVymazat