neděle 22. července 2012

Polystyren část 1

Tento týden se toho na stavbě dělo hodně, kromě omítek jsem nechal navézt veškerý polystyren. tj. fasádní a podlahový. Celkem to dělá něco málo přes 40m3, rozdělili jsme to tedy do 2 dodávek, při objednávce přes 20m3 je totiž doprava od výrobce zdarma. V pondělí tedy přivezli 100m2 70F tl. 200mm, což je přesně 20m3 a na pátek byl objednán zbytek. Docela dlouho jsem dával dohromady podlahový EPS. V přízemí je situace ještě celkem jednoduchá, vejde se tam 220mm, takže dám dospod 20mm, kterým srovnám nerovnosti, pěkně to vyjde kolem kabelů atd. Na to potom přijde 2x100mm 150S - asi by stačil i nějaký obyčejnější, ale rozdíl oproti 100S dělal necelé 3000 Kč na celý dům, tak jsem vzal 150S. Trubky podlahového topení budou přidělány sponkami do EPS, tak to alespoň bude pořádně držet. V podkroví to je trochu složitější, dlouho jsem rozmýšlel, jak rozdělit celkovou vrstvu 80mm na 150S a kročejový EPS. Ve hře byly nakonec 2 varianty - jako spodní vrstvu 60mm 150S, do této vrstvy by se schovaly ploché rozvody vzduchotechniky a přes to by pak přišla 20mm silná systémová deska, což je kročejový EPS v roli s fólií. Druhá varianta byla dát kročejový EPS jako spodní vrstvu a 150S na to. Nakonec jsem po konzultaci s technikem od Bachlu zvolil variantu s kročejovým EPS dole. Vyjde to o něco levněji, ale hlavně v 150S budou dobře držet sponky podlahového topení. Dostal jsem ještě doporučení dát všude kolem EPS okrajovou pásku PE, bez které prý kročejový EPS skoro nefunguje, protože se hluk přenáší do stěn. Tento týden mě tedy čeká nalepení pásky (bohužel není samolepící, ale zkusím stavební lepidlo a uvidím) a hned se pustím do pokládky EPS, zároveň s rozvody vzduchotechniky.

>>> Fotogalerie <<<

Žádné komentáře:

Okomentovat