sobota 30. června 2012

Montáž oken a začátek elektriky

Dnešní akce dopadla celkem dobře, ráno jsme začali s diskuzí, jak kudy atd. potáhneme elektriku. Já jsem se dopoledne věnoval hlavně svým plánkům a křížkování zdí v místech, kde budou zásuvky a vypínače. Nakonec jsme dneska stihli udělat jeden velký zásuvkový okruh v obýváku a natažení koaxiálu ze štítu, kde bude satelit. Teď už to snad půjde rychleji, vše máme rozmyšleno a můžeme už jenom vrtat a tahat kabely.

Na 10h měli přijet montovat okna, dorazili už v 9:30 a hned se pustili do práce. Bylo vidět, že už to párkrát dělali a až na jeden okamžik, kdy jsem je musel upozornit na o fous rozdílnou výšku balkónových dveří proběhla celá akce velmi hladce a za 4 hodiny bylo hotovo. S páskami se dělá parádně, i když bylo hodně velké horko a páska začala nabývat skoro hned po odlepení fólie.

>>> Fotogalerie elektrika <<<

>>> Fotogalerie okna <<<

5 komentářů:

  1. Zdravím, můžu se zeptat jaká jste vybrali okna? Snad jsem to v některém z předchozích článků nepřehlédl. Díky za info, Luděk

    OdpovědětVymazat
  2. No jasně, myslím, že jsem to někde psal, vybrali jsme profil Veka Alphaline 90 od Stakoplastu. Montáž proběhla do 5ti týdnů od objednávky, přesně jak bylo slíbeno, zatím je všechno v pořádku - samozřejmě bude potřeba po čase okna ještě seštelovat, ale na to jsem byl upozorněn hned na začátku a je to počítám normální u všech oken.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady ještě odkaz na článek s popisem výběru :)
      http://jarry5.blogspot.cz/2012/03/vyber-oken.html

      Vymazat
  3. Super, to jsem asi přehlédl. Díky za info!

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím, předně děkuji za opravdu pěkný blog :-) Právě jsme v realizaci podobné stavby (VPC+20cm zateplení) - chtěl jsem se zeptat na montáž oken - jak silný rám jste použili a kde jste umístili okna - podle fotek to vypadá, že přesně na kraj zdiva. Jaké vám jinak vyšly rozměry parapetů? A jste s odstupem času s realizací oken spokojeni?

    Předem díky ;-)
    Dominik

    OdpovědětVymazat