středa 18. dubna 2012

8. - 9. den

Obvodové zdi téměř dokončeny.

Včera jsem se na stavbu nedostal, dneska ráno jsem tam jel řešit chybějící cihly pro dozdění překladů. Situace se poměrně zkomplikovala a bohužel v náš neprospěch. Ukázalo se totiž, že cihly sice z Německa kamion nedovezl, ale že jsem podepsal dodák, kde je uvedeno všech 42ks těchto cihel. První, co mě napadlo bylo, že někdo paletu ukradl. Pak jsem ale počítal podle fotek, co jsem udělal po vyložení kamionu a našel problém - na paletě, kde jsem předpokládal, že je všech 42ks cihel totiž byly jenom kusy 2 a zbytek bylo něco jiného. Jenže paleta byla doplněna ještě pytly s lepidlem a zatavená do fólie, tak mě nenapadlo to hned po vyložení rozbalit (a nechat tak lepidlo moknout na dešti) a cihly spočítat - ty jediné 2ks co tam byly byly totiž pod lepidly vidět, tak jsem předpokládal, že jsou tam všechny a že to ještě doplnili zbytkem ISO cihel a tím lepidlem. To, že je pod lepidlem něco jiného, jsme zjistili tento týden po rozbalení palety. Počet palet při vykládání trochu haproval, na přepravním listu totiž bylo 20 palet opravených na 19, já jsem palet napočítal 18 a tak to řidič ještě upravil a to jsem podepsal. Tohle ale KS, ani přepravce neberou jako argument nebo důkaz (ani fotky všech 18ti palet), podle nich je totiž rozhodující dodák a tím pádem mám smůlu. Chyba tedy pravděpodobně nastala jak na straně KS, tak na straně přepravce, a i na straně mojí. KS každopádně vlastní chybu nepřipouští a do sporu s dopravcem se pouštět nebudou. Černý Petr tedy zůstal nám, alespoň prozatím - na místním zastoupení KS slíbili, že ještě zkusí něco dohodnout, až budou v Německu osobně, ale sami přiznali, že tomu moc nedávají. Popravdě bych - a zvlášť od Němců čekal trochu jiný přístup k zákazníkovi, příští nákup už bych si asi hodně rozmýšlel, i když jde "jenom" o 3500Kč. Naštěstí máme asi paletu nosných bloků navíc, tak je necháme nařezat (snad zítra) na půlky a dozdíme to tím. Pak teda budu trochu doufat, aby to opravdu vyšlo.

No ale k postupu na stavbě - dneska by měl být obvod skoro dokončen, včera založili vnitřní nosné zdi. Sice se to lehce natahuje - dneska mělo být přízemí dokončené, ale ještě to není nic hrozného. Do pondělí to doufám stihnou a v úterý začnou s bedněním stropu a schodiště. Fotky jsou z dnešního rána.

>>> Fotogalerie <<<

Žádné komentáře:

Okomentovat