sobota 21. dubna 2012

11. den

Obvod dokončen.

Obvodové zdi jsou kompletně dokončeny, na jedné vnitrní nosné příčce chybí 2 řady, ale to už je záležitost maximálně hodiny. Navezly se OSB desky na bednění schodiště a stropu, v pondělí by se mělo začít s bedněním. Jsem docela zvědav, jak to půjde rychle. Původní plán byl mít strop do konce dubna vybetonován, ale mám dojem, že zas tak rychle to asi nepůjde, takže počítám spíše s prvním týdnem v květnu.

Přepočítával jsem zbývající cihly, jestli nám to vyjde na celé podkroví - pár cihel se řezalo nad překlady, něco málo se rozbilo atd. Vypadá to, že to vyjde, ale bude to hodně těsné. Jestli jsem před začátkem zdění řešil, co budeme dělat se zbytky, tak teď mi vychází, že zbydou asi 2m2 nosných cihel a podobné množství příčkovek. Co nám bude chybět určitě, jsou půlky. V KS doporučili 3 palety, když jsem to teď počítal, tak to vychází spíš na 4. Bude se muset občas nějaká cihla říznout. Ve štítech si asi lehce pomůžeme Ytongem, protože řezat VPC různě šikmo atd., to by šlo hodně špatně. Tady už Ytong nemůže dělat žádnou neplechu, okraje štítů budou uvnitř zakryty vatou a zvenku EPS, takže nehrozí ani praskání omítek.

>>> Fotogalerie <<<

Žádné komentáře:

Okomentovat