středa 28. března 2012

Betonování desky

Dneska se od rána betonovala deska.

Tempo zatím nepolevuje, včera se do večera připravovalo bednění a dneska byl na 7:30 objednán první mix. Za ten jsem se zavěsil cestou na stavbu (viz foto). Na stavbě už bylo vše připraveno a během chvilky se začalo betonovat. Šlo to dobře, po prvním mixu mi bohužel došla baterka ve foťáku a navíc jsem musel do práce, takže hotová deska bude nafocená zítra, ale něco jsem nafotit stihnul, dokonce i krátké video. Nějaké trhlinky se prý na desce udělaly, dopoledne začalo svítit sluníčko a hodně foukat, takže to i přes kropení rychle vysychalo, snad to nebude nic velkýho. Během dopoledne a odpoledne jsem řešil s přepravcem dodávku VPC, je totiž velké riziko, ze kamion s 13m návěsem na stavbu nevyjede. Naštěstí máme připravené alternativní řešení, ale i tak bych byl raději, kdyby se tam dostal. Objednal jsem tedy zatím jenom jeden (z celkových 3) s tím, že v pondělí hned jak dorazí dáme vědět, jestli se tam dostal, nebo ne a v tom případě by se pokusili sehnat soupravy, které jsou 2x7,5m a tam by to mělo být ok. Takže teď bude chvilku klid a v pondělí ráno uvidíme.

>>>  Fotogalerie zde <<<







Žádné komentáře:

Okomentovat