pátek 24. února 2012

Vytýčení domu

Tento týden jsem byl vyzvednout veledůležitou a docela vydřenou ceduli STAVBA POVOLENA, tím pádem se konečně můžeme pustit do díla. A protože už se pomalu otepluje, chceme být připraveni kdykoliv začít. Objednal jsem tedy geodety na vytýčení domu a pár bodů na pozemku, celá akce proběhla dnes.

Na místo jsem dorazil asi hodinu po geodetech, většina práce již byla hotova. Alespoň jsem otestoval nové holínky a jestli ještě trochu zaprší, budu si muset na příští akci pořídit prodící boty do pasu :) Vytýčení proběhlo pouze na kolíky, zajištěné s přesahem dalšími kolíky, lavičky se budou dělat až po vykopání. Při pohledu na vykolíkované místo pro dům mě jako první napadlo, že se chystáme stavět psí boudu. Protože ale takové reakce zmiňujou i v literatuře, které jsem za ty 3 roky co dům plánujeme přečetl nepočítaně, byl jsem na to připraven :) Celá akce trvala necelé 2 hodiny, bohužel jsem si zapomněl vzít foťák, tak alespoň pár slabších fotek z telefonu zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat